Inspire Technoligies
Welcome back to InsTec Dev
Inspire Technoligies

InsTec's development and gaming site.
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  RegisterRegister  Log in  DJ KizzaDJ Kizza  

Share | 
 

 Admin

Go down 

Rate my stats :
OMG awsome
33%
 33% [ 2 ]
Exellent
17%
 17% [ 1 ]
Very good
33%
 33% [ 2 ]
Good
0%
 0% [ 0 ]
Ok
0%
 0% [ 0 ]
Poor
17%
 17% [ 1 ]
Total Votes : 6
 

AuthorMessage
Kieron
Website Founder/Admin
Website Founder/Admin


Number of posts : 63
Forum addiction :
95 / 10095 / 100

Registration date : 2007-09-04

PostSubject: Admin   Tue Feb 19, 2008 12:15 am

My stats, Just to say non of my stats have been changed and non of my items have been spawned i worked for them all :

Combat Lvl: 113

Bank:









Stats:




Please do not post your stats on this topic make a new topic for that

Thanks for reading

kieron
Back to top Go down
View user profile http://fpscfilesafe.forumotion.com
Grand Admirel Thrawn
Under Inspection (Temp-Ban)
Under Inspection (Temp-Ban)


Number of posts : 16
Age : 25
Forum addiction :
51 / 10051 / 100

Registration date : 2007-09-06

PostSubject: Re: Admin   Sun Feb 24, 2008 9:49 pm

hahaha what a noob, I know thats not real, lol look at the bottom of each picture theres this thing called testscape which is just a fake of runescape, also if u look at the chat box, just by reading the things it says u can tell that it isn't runescape. lol!
Back to top Go down
View user profile
Oliver
Admin
Admin


Number of posts : 70
Forum addiction :
98 / 10098 / 100

Registration date : 2007-09-04

PostSubject: Re: Admin   Mon Feb 25, 2008 6:52 pm

Are you an idiot?
IT'S IN THE MOPARSCAPE SECTION!

Not real RuneScape! Hence the name; Moparscaaappppe...Yeh?

He didn't spawn them items and said that they were all earnt as FAIRLY as RuneScape (Not that RuneScape is fair, but, there we go)
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Admin   Mon Feb 25, 2008 9:59 pm

i know that this is totally off topic,but look at kierons favourites
Back to top Go down
Kieron
Website Founder/Admin
Website Founder/Admin


Number of posts : 63
Forum addiction :
95 / 10095 / 100

Registration date : 2007-09-04

PostSubject: Re: Admin   Wed Feb 27, 2008 1:12 am

GAT There is no reason for this sort of language just because you thgink someone is in the wrong calling them a noob (noobie) is no way to sort it out.
Back to top Go down
View user profile http://fpscfilesafe.forumotion.com
Sophii
Hot poster
Hot poster
avatar

Number of posts : 42
Forum addiction :
89 / 10089 / 100

Registration date : 2007-09-06

PostSubject: Re: Admin   Mon Mar 31, 2008 12:05 pm

hehe, not bad >_^ erm i think, i dunno, i haven't played RS much xP but still hehe =]

and your favorites lol, random, Emma Xposed?

But still, nice work =] Still think you should get wow ^.^ you'd be 70, erm, quite quickly
Back to top Go down
View user profile
Oliver
Admin
Admin


Number of posts : 70
Forum addiction :
98 / 10098 / 100

Registration date : 2007-09-04

PostSubject: Re: Admin   Wed Apr 09, 2008 5:32 pm

lol I like the fact you're showing off that bit of Cheese and bread at the end in your bank xP


And the hammer in your inventory, a Gold one? = /
Thats not in the real RS is it?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Admin   

Back to top Go down
 
Admin
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Inspire Technoligies :: Moparscape :: kizzascape :: ShowOff-
Jump to: